اولین تور عکاسی برون استانی، در شهر یزد برگزار شد.
اولین تور عکاسی برون استانی، در شهر یزد برگزار شد.

اولین تور عکاسی برون استانی، در شهر یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کانون عکاسان استان فارس یک تور اختصاصی از عکاسان فعال و دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه پیام نور شیراز با حضور بیش از ۱۰ عکاس به مقصد شهر یزد راهی شدند. با هماهنگی استاد حمید حساس و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری […]

اولین تور عکاسی برون استانی، در شهر یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کانون عکاسان استان فارس یک تور اختصاصی از عکاسان فعال و دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه پیام نور شیراز با حضور بیش از ۱۰ عکاس به مقصد شهر یزد راهی شدند. با هماهنگی استاد حمید حساس و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد  این تور برگزار شد.

این تور دو روزه با راهنمایی های استاد حمید حساس برنامه ریزی و جمعی از عکاسان فعال در کانون عکاسان فارس در این تور شرکت کردند. این تور در مجموعه تاریخی سه شهر یزد، میبد و اردکان اجرایی شد. در این تور عکاسان از بافت های تاریخی معماری از جمله میدان امیر چخماق، باغ دولت آباد، آب انبارها، زورخانه‌ها، نارین قلعه و کاروانسراهای تاریخی بین راهی عکسهای بی نظیری را ثبت و ضبط کردند.