امین ملک زاده در جمع ۳۵ عکاس برتر دنیا قرار گرفت
امین ملک زاده در جمع ۳۵ عکاس برتر دنیا قرار گرفت
در هشتمین دوره مسابقات 35 آواردز روسیه، امین ملک زاده عکاس شیرازی و هئیت موسسین انجمن عکاسان استان فارس در جمع 35 عکاس برتر دنیا قرار گرفت.

مسابقات بین المللی عکاسی ۳۵ آواردز روسیه هر سال در ژانر های مختلف عکاسی مسابقات خود را برگزار و در پایان هر سال ۱۰۰ عکاس برتر دنیا و ۱۰۰ عکس برتر دنیا را معرفی میکند.
امین ملک زاده عکاس شیرازی در چندین بخش این مسابقات از جمله عکاسی هوایی، معماری شهری و عکاسی سیاه و سفید شرکت کرده و در عکاسی هوایی در جمع ۳۵ عکاس برتر دنیا قرار گرفت.
وی همچنین به عنوان ۲۰۰ عکاس برتر دنیا در بخش معماری شهری و ۳۰۰ عکاس برتر دنیا در بخش سیاه و سفید قرار گرفت.
مسابقات عکاسی ۳۵ آواردز روسیه جزو برترین مسابقات عکاسی دنیا محسوب می شود و از سال ۲۰۱۵ اولین دوره مسابقات سالیانه خود را شروع کرده و تا کنون ۸ دوره از این سری مسابقات را برگزار می کند.
در هشتمین دوره این مسابقات که مربوط به سال ۲۰۲۲ می باشد بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰۰ نفر عکاس از ۱۷۶ کشور دنیا شرکت کرده و ۴۴۵ هزار و ۷۰۰ عکس نیز به هشتمین دوره این مسابقات راه یافته اند که عکاسان خوب کشورمان از جمله امین ملک زاده از برترین های این دوره بودند.
این مسابقات در طول یک سال برگزار می شود و در سه مرحله داوری شامل ۲ دوره داوری توسط عکاسان و رای مردم انجام میشود و در مرحله نهایی بیش از ۱۵۰ داور مطرح دنیا عکس ها را داوری و در پایان هر سال رتبه بندی عکاسان در ژانر های مختلف داوری و برترین ها اعلام میشوند
یک جلد کتاب از بهترین آثار عکاسان نیز به چاپ خواهد رسید و در این کتاب یک عکس از ملک زاده نیز منتشر خواهد شد.
امین ملک زاده در این دوره ۱۰ عنوان مختلف را کسب کرده است که به بهترین عنوان وی میتوان به ۱۰ عکاس برتر و ۱۰ عکس برتر عکاسی هوایی نیز اشاره کرد.
وی طی یک سال گذشته مدال های مختلفی را در سطح جهانی در عکاسی کسب کرده است این عناوین شامل: ۲ مدال طلای عکاسی فیاپ FIAP(فدراسیون بین المللی عکاسی جهان) ، ۲ مدال طلای GPU (اتحادیه جهانی عکاسی)، ۲ روبان افتخار فیاپ و بیش از ۲۰ دیپلم افتخار را کسب کرده و در چندین کشور نیز عکس های وی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

  • منبع خبر : کانون عکاسان فارس