دومین نشست هفتگی “پاتوق عکس” شیراز برگزار می شود
دومین نشست هفتگی “پاتوق عکس” شیراز برگزار می شود
دومین نشست هفتگی "پاتوق عکس" انجمن سینمای جوان دفتر شیراز، عصر سه شنبه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز برگزار خواهد شد.

دومین نشست هفتگی “پاتوق عکس” انجمن سینمای جوان دفتر شیراز، عصر سه شنبه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان فارس، دومین “پاتوق عکس شیراز” با محوریت مروری بر ویژگی‌های آثار عکاسی خانم فرزانه چخماق ساز عکاس خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان بار رویکرد عکسهای مستند گردشگری و خبری در استان فارس، با حضور عکاسان، هنرجویان و علاقمندان به این هنر در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز واقع در بلوار چمران شیراز برگزار می شود.

این “پاتوق عکس” که با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی برگزار می شود، هنرجویان و علاقمندان به عکاسی ضمن مرور و بررسی آثار خانم فرزانه چخماق ساز، با تجهیزات لازم برای عکاسی نیز آشنا می شوند.

علی فرهنگیان از مدرسان عکاسی کارشناسی این جلسه را عهده خواهد داشت.

آموزش های تخصصی و نحوه شرکت در جشنواره ها، بررسی مسائل و مشکلات پیرامون عکاسی در استان، دعوت از اساتید و کارشناسان عکاسی و ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب در راستای تقویت عکاسی در استان از جمله برنامه های پاتوق عکس شیراز می باشد.

به گفته شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس، قرار است سلسله نشست‌های “پاتوق عکس انجمن سینمای جوانان شیراز” سه شنبه ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت موسسه ایرسا در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار عکاسان استان فارس برگزار می شود.

تالار عکس خانه جهانگردی شیراز در بلوار شهید چمران، بعد از بیمارستان اردیبهشت، نرسیده به کوچه ۳۲ قراردارد.

شرکت برای عموم در این برنامه آزاد و رایگان است.